Wednesday, January 2, 2013

Nytt år och fortfarande ingen tid

Men jag vill ju skriva om det fantastiska bröllopet jag var på i helgen och om så mycket annat. Det kom lite saker i vägen bara, typ en nyårsafton med gamla och nya, viltpremiär för en inbiten vegetarian, skumpa och en skrutt som höll mig vaken lite längre än vad jag tänkt. Sen kom en nyårsdag med ruccolapestopasta och ett angeläget pratande om allt som hände på det där bröllopet. Bilder som måste ses, stunder som måste återupplevas. Så imorgon är det vardag igen och så mycket som måste göras. Jag trodde att lov betydde tid men det var innan sjukdagar och festfix. Nåja, det är ett nytt år. Vi hinner nog. Gott nytt år fina ni som fortfarande orkar titta in emellanåt.

2 comments:

  1. God fortsättning kära du!
    Dessa lediga dagar har verkligen försvunnit allt för snabbt. Samtidigt känner jag att jag fått ut mesta möjliga av dem och jag är nu full av energi för att ta mig an det nya året.
    Stor kram

    ReplyDelete
  2. Gott nytt år själv kära du!
    Ja visst borde ledighet bara betyda lyx och avkoppling men det känns som om det går troll i detta begrepp. Kanske förväntar vi oss förmycket och släpper på allt och då slår det till :(
    Viltpremiär låter spännande för en jägarhustru.
    Ha det bäst fina du och hälsa syrran J
    Kram Kristina

    ReplyDelete