Tuesday, December 25, 2012

Juldagen

Jag gör absolut ingenting idag. Eller ja, det är förstås inte sant. Jag tar igen två månaders förlorat gos och går princip omkring i huset med en tiokilosigel hängande från ena sidan. Jullov för annars hårt arbetande mamma har resulterat i gallskrik, panik och skärrade jag-kommer-att-bli-övergiven-om-jag-inte-skriker-tillräckligt-högt-utbrott, om jag så mycket går på toaletten. Har jag nämnt att jag är glad att det inte är jag som skolar in på förskolan om två veckor? Nåväl, det är hur som helst mysigt att snusa bebis och strosa runt i raggsockor, äta Rocky road och värma sig framför brasan. Jul är bra ändå.

2 comments:

  1. God fortsättning till er och njut av ledigheten. Kram från Sandra

    ReplyDelete
  2. God fortsättning och passa på att njut av ledigheten även om den där klängperioden kan vara lite påfrestande :) . kram

    ReplyDelete