Tuesday, November 6, 2012

Ett bryskt uppvaknande

Efter vad som kan ha varit en av de bästa veckorna i mitt liv (fast så
säger jag nog efter varje ledighet) är jag tillbaka i vardagen och det
numer riktigt kalla morgonmörkret på väg till jobbet. Det var tungt,
kan jag säga, att lämna två vackra sovande i sängvärmen, kanske
speciellt den minsta som gnyende klamrade sig fast, van efter en vecka
att ha mig hemma. Men nu tar vi nya tag. Det är tisdag och dags att på
riktigt sparka igång den här veckan.

2 comments:

  1. Hej du! Hoppas att veckan blev ok trots allt! Inte latt att lamna sina hjartan hemma och ge sig ivag till jobbet i morkret..

    Ni verkar ha det bra, och ni ar sa fina! Saknar att "babbla" med dig nu nar vi borta har fullt upp med vara sma och heltidsjobb. Aven om jag inte skriver sa ofta sa kikar jag in och foljer er. Hoppas verkligen att vi far chansen att ses igen med vara tjejer, och man. Det vore sa himla kul! Har dessutom en massa att beratta som inte ar bloggvanligt annu.

    Massor med kramar Lisa

    ReplyDelete
  2. Hoppas att veckan blev ok trots lite grå början till trots. Man får försöka hitta guldkornen, det är du bra på Emelie. God mat, kramar, egentid och tilsammanstid.

    Stor kram

    ReplyDelete