Thursday, August 16, 2012

Snart är semestern slut


Alldeles strax är min semester och mammaledighet slut och i morgon är det återigen dags att trampa iväg till jobbet. Jag har haft tio fantastiska månader hemma med Skryllet och en underbar och lång sommar tillsammans med familjen. Jag vet att det har varit väldigt mycket fokus på vädret denna sommar men ärligt talat har det inte rört mig särskilt mycket. Är man ledig sex veckor så finns det gott om vackra dagar. Jag kommer att minnas denna sommar som solig och vacker, full av stranddagar, poolhäng, grillkvällar, sommarstugor, skogspromenader, uteserveringar, bara ben, kall champagne i kvällssolen och kaffe på terassen. Finare än så kan det inte bli. 

2 comments:

  1. Vilken sommar Emelie! Kan nästan inte blivi bättre väl?
    Tycker som du, att vädret inte alls varit så dåligt, men då har man ju varit hemma mest hela tiden och kunnat njuta av dagarna som varit både sol och regn. Heja sommaren 2012 ! =) Lycka till med jobbstart. Jag har 1 oktober, fast på 50 %.

    ReplyDelete
  2. Okej, stopp!! Jag ser ljuvliga ljusstakar som jag själv vill ha. Var har du hittat dem och vill du sälja dem till mig? :)

    ReplyDelete