Wednesday, July 25, 2012

Mot champagnen

Igår var jag på Cuba café med två bästa och ikväll är vi på väg på middag i trädgården hos andra fina. Det är kalas att sommaren är här med råge och jag njuter i fulla drag. Fotot då? Älskar ni inte att det
finns så många schyssta appar nuförtiden som tar bort skavanker och förskönar småbarnsverkligheten? Klänningen köpte jag förresten på HM-rean för en hundralapp när jag med panik insåg att jag behövde
något att ha på mig på senaste bröllopsfesten. Bättre spenderade hundra kronor minns jag knappt. Jag älskar den. Nu mot den ljuva sommarkvällen och ett glas skumpa.

6 comments:

  1. Du är så vacker Emelie! Småbarnsverklighet eller ej!
    Vad härligt med sommarkvällar på det sättet. Har ni barnvakt eller har ni tagit med er lillskrutt ?
    Stor kram!

    ReplyDelete
  2. Så otroligt fin du är och vad härligt att höra att ni njuter av sommaren. Har sett den där klänningen, otroligt fin! Kram

    ReplyDelete
  3. Fin klänning på finaste Emelie! Jag älskar också skumpa, vänner och förfinande appar!

    ReplyDelete
  4. Och förresten, vi skrattade båda gott åt: Va, är korten inte frankerade?

    Folk är inte kloka...

    ReplyDelete
  5. Kan bara hålla med, otroligt vacker!!!! Kram Anna, ses lördag ;)

    ReplyDelete