Monday, July 30, 2012

Magi och vemod

Jag har inte uppdaterat på hela helgen som ni har märkt. Jag har faktiskt inte orkat. Jag känner mig lite tom och sådär vemodig som man kan göra när man har haft en sådan där magisk upplevelse ni vet. Eller som när man varit på en resa man inte vill hem från och sitter där med sina ouppackade resväskor. Ni vet känslan, eller hur? Jag är i post-Springsteen mood och kan inte tänka på annat än när nästa konsert kan bli av. Men det går nog snart över. Hoppas jag.

2 comments:

  1. Du satte verkligen ord på mina egna känslor just nu. I natt kom jag hem efter två härliga semesterveckor. När jag nu sitter vid mitt köksbord och ser regnet ösa ner utanför fönstret, är vemod just vad som fyller min kropp...Men så snart jag landat (mentalt) är jag tillbaka igen!
    Kram

    ReplyDelete