Friday, June 8, 2012

Menar ni att det är fredag och att mitt senaste inlägg var i måndags?

Födelsedagsbarnet tar sig en cider från ekan och alla bar hatt
Jag är orimligt upptagen kan man säga, med roliga saker men oj vad det är mycket som ska fixas och trixas och tiden går och mer sysslor uppkommer. I tisdags packade vi väskorna och åkte till Karlskrona skärgård för att grilla, fira bästa vän som fyllt 30 och dansa natten lång. Det var längesedan jag kom i säng först halv fem på morgonen, det brukar snarare vara då jag går upp nuförtiden och jäsiken vad det var trevligt. Onsdagen tillbringades på ettårskalas, bättre nationaldagsfirande kan man väl inte tänka sig. Imorgon bär det ut på äventyr igen så väskorna hann knappt in och vända. Hoppas att ni har det fint och är lika sommarfestlighetupptagna som jag!

1 comment:

  1. Låter som att ni har det väldigt trevligt, fortsatt att njuta av allt. Trevlig helg. Kram från Sandra

    ReplyDelete