Sunday, May 13, 2012

Ut och åka

Nu ska jag strax gå och lägga mig efter en skön helg fullspäckad av goda middagar med fina vänner. Är det inte det bästa som finns att umgås med dem man tycker bäst om över god mat och god dryck? Det blir ett tidigt sänggående i kväll eftersom jag och Carla har packat väskorna för att tillbringa den kommande veckan i huvudstaden. Jag ser fram emot att träffa en ny bebis och två som blivit lite större, ta igen tid med bästa vänner och förhoppningsvis hinna med någon liten bloggdejt med. Håller ni tummarna för att allt går bra när jag och bebis ska åka tåg själva för första gången? Vi hörs på vägen!

5 comments:

  1. Låter som en fin helg och vilken härlig vecka som stundar - bon voyage!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Trevlig resa till Stockholm! Later himla kul och tagresan kommer ga jattebra.

    Angaende ordverifiering, kommenterade du fran mobil eller dator pa min blogg? Det ska inte vara nan ordverifiering pa, men det kommer anda nar man kommenterar fran mobilen. Har mailat blogg.se for att fa hjalp.

    ReplyDelete
  3. Roligt med en liten resa. Hoppas att tågresan gick bra.

    ReplyDelete
  4. Hur gick tåget med bebis? Det kan ju vara en prövning. :)

    Njut veckan, så hoppas jag vi ses snart.
    Bisous

    ReplyDelete