Sunday, May 13, 2012

och elva frågor från Fröken Isaksson

1. Vad har du för favoriträtt? (recept ger extra poäng ;) ). 
Svårt, risotto eller pasta pesto kanske
2. Vad är ditt drömjobb? 
Förutom det jag gör så är det pilot
3. Beach 2012, vad ska jag tänka på? 
Att inte skaffa barn under vintern ;)
4. Bästa resan, ever? 
Bali
5. Drömresmål?
Mongoliet
 6. Har du renoveringsplaner? I sånna fall vad? 
Carlas rum och sen typ ett torp någon gång i framtiden
7. Bästa drinken (alkohol/alkoholfri, du väljer)? 
Gin och tonic, haha, ja faktiskt, så jäkla gott!
8. Vad har du för favoritplagg?
Tights och klänning
 9. Din favoritbutik att handla kläder i? 
Jag har faktiskt ingen för tillfället
10. Skulle du göra andra val om du fick välja igen?
När det gäller vad? Nej just nu skulle jag vara overkligt otacksam om jag inte var så nöjd som jag är med hur allting är och blev. 
 11. Ditt drömbröllop?
Hade jag den 14 augusti 2010 


Jag vet inte om jag har 11 läsare med blogg, eller det har jag kanske precis men vi gör så att ni som inte har gjort utmaningen och har blogg, er utmanar jag nu!

1. Är du med i någon organisation, i så fall vilken?
2. Vilken var din favoriträtt i skolbespisningen?
3. Vilken är ditt favoritbakverk?
4. Vilken är din favoritrestaurang?
5. Om 

2 comments:

  1. Hej! Har mailat dig på din bloggmail. Trevlig söndag!

    ReplyDelete