Monday, May 21, 2012

Magiska Cirkus Cirkör

Idag har vi firat min Eriks födelsedag. Rulltårta, sång och paket på sängen i morse, ljuvlig lunch på Govinda, äppleglass i solen vid vattnet och nu på kvällen, middag med mina föräldrar som senare barnvaktade när vi hojade iväg till teatern för att se den mest fantastiska föreställning på länge. Har ni sett Cirkus Cirkör någon gång? För mig var det tredje gången och för Erik första. Vi föll pladask och head over heels och stannar nog i denna sagolika stämning resten av kvällen. Om ni bor i närheten av Malmö, köp biljetter till deras gästspel på Hipp denna vecka! De kommer att spela i Köpenhamn och Stockholm också, eller i New York om ni har vägarna förbi. Wear it like a crown handlar om våra räddslor och vad vi väljer att göra med dem. Se den, jag lovar, du vill inte missa detta.

2 comments:

  1. Åh vad mycket härligt det händer här! Blir helt glad av sol, resor, hembakt bröd, upplevelser, vänner och finaste Carla :) Just den där födelsedagen hade jag gärna firat och Cirkus Cirkör har jag bara hört talas om.

    Jag blev himla glad av att läsa att ni kanske planerar en resa norrut! :) Men oj vad skoj det vore att få ses igen! Ni är varmt välkomna till Luleå och jag tror ni skulle gilla det mesta vi har att bjuda på här uppe...

    Jag ligger lite efter med min planering men v 29 verkar bli fjällvandring och så hoppas jag kunna åka till både Sundsvall och Norrköping och det blir ev 28 eller 30 :)

    Du får jättegärna höra av dig när ni vet mer och eventuellt bestämt något så kan jag anpassa mig om det fungerar.

    Kram i vårvärmen!

    ReplyDelete
  2. Annika, absolut, vi hör av oss, men som sagt det kanske vlir först till hösten...Men oj vad skoj det skulle ha varit!!

    ReplyDelete