Monday, April 23, 2012

Love is truly in the air

Mina ganska slitna men älskade ringar 
Har jag nämnt att jag är bjuden på inte mindre än fem bröllop i år? Jag som älskar bröllopsfester och som klagade över att fjolåret var så giftermålsfattigt fick så jag teg i år. Två av mina allra bästa vänner dessutom, vilket ställer höga krav och sen två plastbrorsor, ojojoj vad här ska partajas! Som om inte detta räckte upptäcker jag en glänsande förlovningsring på ännu en av mina bästaste vänner nu i veckan. Bröllpsyran och lyckan är total!

4 comments:

  1. Åh så roligt! Nu är det mindre än två månader kvar till vårt, jag längtar som bara den! Och jag spricker av nyfikenhet...

    ReplyDelete
  2. Fem!? Jisses, det blir dyrt för garderoben. :) Vad tusan håller mina vänner på med?? Ingen, precis ingen, ska gifta sig i min bekantskapskrets.

    ReplyDelete
  3. Mia: Det blir dyrt av andra skäl, hotell, barnvakters hotell, presenter, möhippor och svensexor så jag får vackert återanvända det jag har i garderoben...

    ReplyDelete
  4. Men åh vad roligt!!! Här blir det nog inget bröllop i år och tror faktiskt att det kan bli tomt något år till. Vi får leva på förra sommarens bröllop eller fixa eget ;)

    ReplyDelete