Wednesday, March 28, 2012

Våren kom

Märker ni en viss frånvaro? Jag har helt enkelt fyllt dagar och kvällar mer än vad som egentligen är möjligt. Den senaste veckan har till exempel innehållit:

Vårpromenader i solen
Babysimintroduktion och oj vad hon älskade det
Svamplasagne och filmkväll med bästa vänner
Ost och vin med franskkursarna
En gigantisk choklad- och jordnötstårta
Barnvakt, öl och wrestling
Barnkalas med regnbågsfärgad tårta
Första lunchen på uteservering
Träning gånger två
Kusinhäng
Fika på Slättarps gård
Besök av både farfar och mormor
Brunch med mammalediga kollegor
Tjejkvällar med middag och snack

Inte illa alls för den första riktigt fina vårveckan om jag får säga det och väl värt en liten bloggpaus. 

5 comments:

  1. Oh, jag förstår mycket väl att du inte varit så aktiv här det sistone (dock producerar du fler inlägg än jag just nu). Så härligt du/ni haft det. Våren är verkligen en underbar tid och det känns som om man föds lite på nytt (klyschigt, jag vet)
    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Jess: Ja visst är det!

    Ellinor: Det finns en anledning till att klyschor blir klyschor!

    Sara: Och snart ses vi!! Tack för det fiiiina kortet!

    ReplyDelete
  3. Later helt klart som om det var vart en liten bloggpaus!

    Har antligen svarat pa kommernater, men for att du ska slippa leta upp inlagget sa kopierar jag har:

    Hej Emelie, ja vissa natter har varit valdigt korta. Men nu gar det battre. Hon sov jattebra tills hon var tre manader. Sen hemskt fram till hon var sju manader. Usch... varenda natt var jobbig. Men sen sju manader sa ar det blandat kompott och det gar faktiskt mycket battre. De senaste veckorna har det vara ett uppvak vilket ar helt ok, men tyvarr en hel den tidiga mornar.. Men man kan ju inte fa allt. Sovar Carla bra?

    Ja sa himla trist med kladerna.. Vagar inte ta nat sant initiativ igen... Kanns ju jattetrakigt nar det inte kommer fram.

    Stor kram till dig!

    ReplyDelete