Wednesday, March 14, 2012

Testflygning

Jag är egentligen fullkomligt emot att flyga korta inrikesresor men när makens syster får barn och vi vill åka upp till Stockholm snabbt och tågbiljetterna kostar 50% mer än flygbiljetterna då känner jag att vi inte har så mycket val. Dessutom var det rätt fint att få testflyga med Skryllet så här några veckor innan vår Romresa.
Jag kan säga att amning är hela grejen när man flyger med spädisar för er som inte redan visste det. Carla käkade i princip hela flygresorna och klarade dem med andra ord galant. Även om hemresan slutade med att i princip allt kom upp igen inne på toaletten när jag skulle lägga henne på skötbordet. Förmodligen något med trycket. Jag tyckte fasligt synd om henne men hon verkade oförklarligt oberörd. Hon somnade gott på en skumpande flygbuss på både dit och hemvägen. Det börjar bli en resvan liten skrutt.

1 comment:

  1. Det är verkligen skrämmande att det skiljer så mycket mellan flyg och tåg...det borde sannerligen vara tvärt om...
    Kram

    ReplyDelete