Sunday, March 25, 2012

25. Something you made

Oerhört. Eller hur?

9 comments:

  1. SÅ OTROLIGT FIN EMILIE!!!! SÖTASTE TJEJEN OCH SÅ HIMMLA LIK DIG :)

    KRAMEN

    ReplyDelete
  2. sorry , såg jag stava ditt namn fel ;) stavar alltid som min syster gör och glömmer att andra kanske inte gör ;). Sen kanske jag inte skall säga att hon bara e lik dig, hon är lik er båda så klart men på denna fick jag en stor känsla av dig när jag titta på henne. STOR KRAM IGEN

    ReplyDelete
  3. oerhört! Och det absolut tveklöst bästa du har gjort! Och det bästa Erik gjort så klart, hon är fullkomlig :)

    ReplyDelete
  4. Sandra: Ja man tycker ju lätt så om sin lilla skrutt!

    Saracharlotta: Hon längtar efter tant Sara!

    Anna: Vad kul att du tycker det!

    Jess: Som objektiv moster :)

    Charlotte: Vad söt du är!

    Sara: Merci!

    ReplyDelete
  5. Visst är det en overklig känsla...den där att man faktiskt har varit med och skapat något så fint och underbart. Hon är bedårande:) precis som mor sin!

    många kramar

    ReplyDelete