Monday, March 19, 2012

19. Sweet


4 comments:

  1. Det är ju helt oviktigt men Carla kommer bli en looker. Jojo, sånt ser man ju tidigt. :)

    Och tack för dina kommentarer. På sistone har jag kommenterat dåligt och det är för att jag är i slutfasen av att skriva klart något jag länge drömt om. Och hej vilken uppförsbacke det är! Men om jag nu vill lyckas så måste en hel del tid & energi läggas där istället. Men jag läser och följer dina äventyr vännen. Ska jag vara fullt ärlig är det godbitar som du som gör att jag inte stängt ner bloggen helt för totalt fokus på skrivandet, jag skulle helt enkelt sakna sådana här pratstunder för mycket.

    Kram

    ReplyDelete
  2. Vilket vackert barn!!!! :-)
    Kram!

    ReplyDelete
  3. Sara: och vi dig!

    Mia: Haha, ja jag har ju svårt att vara objektiv där ;) Klart jag förstår att det är annat i fokus nu och klart du ska fokusera. Lycka till!!

    iLLi: Tack söta!

    ReplyDelete