Friday, March 2, 2012

02. Breakfast

Kalifornien 2009, någonstans längs Highway 101.

2 comments:

  1. Åå det lät ju kul utmaning, även om jag känner mig ljusår från att blogga varje dag.. Knappt ens varje månad.. Fast jag blev inspirerad! Men trodde det menades att fota just den dagen.. Men man kan ju såklart göra som du å tolka som man vill!
    Vad oväntat med Amelie-referensen föresten, men kul!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Camilla: Ja detta är ju verkligen en utmaning som skulle passa dig med tanke på din fotografering. Kanske nästa månad? Ja jag vet, jag tror att de flesta tar ett foto varje dag men jag kände att det kommer jag aldrig göra och dessutom tycker jag att det är roligare om man får välja ur hela sitt bibliotek och så jag blandar lite, vissa bilder är från arkivet och vissa är här och nu!

    ReplyDelete