Wednesday, February 22, 2012

Peace love and understandig - San Francisco memories

I Golden Gate park samlas övervintrade hippies för att spela, sjunga, dansa och älska vid Smoke hill som denna kulle kallas av en anledning. Kvinnan i den rosa sjalen längst till höger var min favorit när höfter började gunga till tonerna av percussions, bongos och munspel.

Mannen i den gula västen stod en stund lite avvaktande och tittade på men var snart med och spelade på sitt munspel.

Alla är välkomna och ingen är föbrjuden tillträdde till denna vackra stämning

All you need is love

2 comments:

  1. Hej vännen!
    Vad stor hon blivit din fina dotter. Tänk vad tiden springer i väg. Att läsa hos dig numera ger mig alltid eftertankar på hur vi fast det som små barns föräldrar och hur pojkarna utvecklats till de de är i dag. Tack det är så mysigt. Hugo min stora kille älskade rivet äpple. Jag rev på stora rivjärnet och la på bordet. Han sög i sig saften, smakade på konsistensen och njöt långa, långa stunder.
    Dina bilder är så fina. Du verkar vara duktig på att ha kameran till hands överallt.
    Helg kram till dig.
    Kristina

    ReplyDelete
  2. Kristina: Tack, vad härligt att min lilla skrutt får dig att minnas. Dina killar är ju så stora nu men samtidigt så är de ju dina bebisar, eller hur? Det är fint.

    Kram

    ReplyDelete