Saturday, January 7, 2012

Springsteen

Ni som känner mig vet att jag fått Springsteen med modersmjölken och att jag, min mamma och min absolut Springsteentokiga syster sällan missar en konsert. Syrran räknar långt fler än 10 konserter och själv är jag nog uppe i fem. I sommar kommer så äntligen hett efterlängtade Bruce med sitt E-street band till Göteborg igen och vi kommer naturligtvis att vara på plats. Jag ser fram emot en dag av köande, svett och nervöst bitande på naglarna av ovisshet om huruvida vi ska lyckas knipa en bra plats framför scenen. Minns ni det här? Vi hoppas på bra väder, någonstans att sova (hotellen är sedan länge uppbokade) och bra stämning. Det senare är det förstås alltid.

Väntar utanför Ullevi 2008

Idag fyller förresten min Brucefrälsta syrra år. Grattis!

1 comment:

  1. Det grämer mig fortfarande att jag inte fick tag på några biljetter, men får installera mig på Snikens kulle och lyssna på skådespelet därifrån :)
    Kram

    ReplyDelete