Tuesday, January 3, 2012

1112



 Nu kickar vi igång det här året tycker jag

6 comments:

  1. Gud så snygga ni är allihopa och det ser otroligt trevligt ut. Hoppas att ni har fått en bra start på det nya året. Kram

    ReplyDelete
  2. Underbara bilder!
    Hoppas att ni fått en fin start på det nya året, hela familjen.

    Kul att du gillade soppan, jag tycker också att den blev god :)
    Ang. Diplomatdottern så läste jag den för några år sedan. Tycker att den är spännande och intressant. Innan jag läste den, läste jag Sandra Gefforys bok "Glöm att ni har en dotter", vilken faktiskt tas upp i Diplomatdottern. Funderade ett tag på att läsa den igen direkt efter, bara för att dra mig till minnes hur Sandra upplevde denna tid.

    Kram

    ReplyDelete
  3. Mysiga bilder!
    Den översta bilden på er tre är fantastisk! Förstora och rama in!
    kram

    ReplyDelete
  4. Kram och gott nytt år till dig och de dina. Vilken vacker bild. Gör som syster skriver, rama in.
    Blir avis när jag ser Sara på bild hos dig, fast glad ända in i själen när jag ser hur lycklig hon är.
    En annan fining är ju din dotter så söt.
    Hoppas ni får ett lika underbart 2012 som 2011.

    So long!

    ReplyDelete
  5. Hey, vilket snitsigt gäng! Och jag ser minsann både en lugg och möbler som jag gärna skulle vilja ha :-)
    Ja, hellre kicka igång året än att hosta igång det som jag ägnar mig åt.. Suuuck!

    ReplyDelete
  6. Sandra: Haha, tack så mycket och tack detsamma!

    Ellinor: Aha, du hade läst den redan alltså. Ja, jag är på sluttampen nu!

    Jess: Ja, det skulle man kanske göra. Jag tycker bara att jag ser så hård ut alltid när jag är sminkad, men den är väl fin i alla fall.

    Kristina: Ja det var så fint att få träffa Sara, det är sällan nu för tiden, men till sommaren blir det bröllop! Underbart.

    Fröken Fräken: Ja du, i det hemmet finns det nog få möbler jag inte skulle vilja ha, ojoj. Och luggen trivs jag finfint i.

    ReplyDelete