Thursday, December 22, 2011

To the beat

För några veckor sedan körde jag ett mammagympapass* för första gången och det var så härligt. Idag slog jag på stort och aktiverade mitt gymkort på Forum igen. Det blev ett efterlängtat funkpass och ja jäklar vad kul det var! Det är så härligt att kunna röra på sig igen och förutom de dagliga långpromenaderna är min ambition nu ett mammapass och ett danspass i veckan. Det känns lagom och riktigt roligt.

Förresten är det någon som känner till några mammapass centralt i Malmö? Jag provade på Kockums men det känns lite långt bort men eventuellt fortsätter jag eftersom kompisarna M och N går där. Men tips på andra gym mottages gärna!

*alltså pass på dagtid dit man kan ta med bebbarna och som är utformade särskilt för postgraviditetkroppen

No comments:

Post a Comment