Monday, November 14, 2011

Ren och skär lyx

Ni kanske är trötta på mina födelsedagspresenter men jag måste bara få visa några till...

En fin liten korg med hemmagjord plommonchutney och ett presentkort på underbara Chez Madame

Jag älskar gåvor av det här slaget. Tänk att jag har fått ge bort en get. Så himla fint.

De här burkarna passar perfekt in i vårt nya kök.

Den som känner mig vet att jag är till förbannelse svag för chokladpraliner. Lyx i en liten ask.

Och hörni, har ni också sett de här gigantiska julkalendrarna från The Body shop? Jag vet inte i hur många år jag har suktat efter denna. Det var tydligen några av mina fantastiska vänner som snappat upp det. 
Ja ni förstår ju själva. Kan en nybliven mamma och 30-åring få en bättre present än så här? 

4 comments:

  1. Åh, vilka fina presenter. Så himla kul att vi får se dem också. Kram till dig söta

    ReplyDelete
  2. Vad är det här för kalender från Body shop? Nu blir jag jättenyfiken. Vad är det i den?

    ReplyDelete
  3. Underbart med sådana fina presenter. Älskar presenter med eftertanke.
    Kram

    ReplyDelete
  4. Åhhhh, jag blir ju f-n tårögd! Vilka goa vänner!! Men så är jag ju åxå en lipsill! :-D Gissar att de har barn själva?! :-)

    /Malin

    ReplyDelete