Saturday, November 19, 2011

Julklappsönskningar

Jag förstår att ni är väldigt nyfikna på vad jag önskar mig i julklapp i år så här kommer lite saker som gärna får dyka upp under granen hos mig.



En riktigt mjuk pyamas med amningsvänlig uppknäppning, gärna en fin blommig variant som denna från H&M

 Vackra plädar från Hay från David design


 Ett fint duschdraperi, kanske med något grönt mönster. Till exempel detta från Marimekko



Stora härliga, mjuka badlakan i ekologisk bomull, kanske rosa eller gula, som dessa från Ekogarderoben.


Svart elefantkudde från Svenskt Tenn eller grön om inte svart finns. 



Färgglada matlådor från Rice. Finns på Slättarps gård

2 comments:

  1. Vilken härlig wishlist ! Visst är det härligt med jultider??

    ReplyDelete
  2. Ahhh de där plädarna från David Design går inte av för hackor! Skriver genast upp det på min lista också. Tillsammans med en Moccamaster... :)

    ReplyDelete