Wednesday, November 23, 2011

Det jag önskar jag vetat

Jag läste igenom Bellas gamla inlägg där hon skriver om tiden som nybliven mamma till Dani. Jag har läst förut men allt hamnar självklart i ett anat ljus när man själv är på samma ställe i livet. I ett av inläggen länkar hon till Hannas blogg och ett speciellt inlägg där Hanna frågar sina läsare om vad de önskar att någon hade sagt till dem innan de fick barn. Jag läste igenom tipsen och tårarna började rinna. Ja jäklar vad jag kände igen mig och vad skönt det var att läsa om allt. Ni nyblivna mammor som ännu inte läst, gör det. Hanna borde ge ut en bok med alla tips.

1 comment:

  1. Jag kan tänka mig att det är skillnad att läsa igenom allt nu, när du själv är mamma - man tror att man kan förbereda sig men...

    Ja, tack för hannas blogg o inlägget!

    Det skulle nog kunna bli en bra bok - är nog fler som skulle berätta...

    kram på dig!

    ReplyDelete