Friday, November 25, 2011

Det bor en ängel i mitt rum



6 comments:

  1. SÅ SÖÖÖÖÖT! Jag blir galen av alla bebisbilder.

    ReplyDelete
  2. Fantastiska bilder på en fantastisk tjej!

    ReplyDelete
  3. Hej Emelie!

    Tack för din födelsedagshälsning!

    Hon är så fin, din lilla tjej!

    Du, när jag halkade in på din blogg för någon vecka sedan så trodde jag att det var första gången jag var inne på den. Men, idag när jag tittat runt lite mer på din mysiga blogg känner jag plötsligt igen mig. Det var ju du som jobbade på David Design, min absoluta favoritbutik i Malmö när det kommer till inredning. Tätt följt av Olsson & Gerthel :).

    Önskar dig en superdupermysig helg, första advent och allt!

    /Malin

    ReplyDelete
  4. Finaste Skryllet!
    Pax för gos nästa söndag!
    Puss och kram!

    ReplyDelete
  5. Ah Emelie, hon ar sa fin!!! Onskar vi kunde traffas med vara sma tjejer. Kram fran Lisa

    ReplyDelete