Sunday, October 16, 2011

Figleaves


Jag hittade en brittisk hemsida som säljer underbara underkläder och en hel del för graviditet och amning, vilket kan vara svårfunnet i Malmö. Här hittar du märken som Hotmilk, Elle McPherson och Midnight Grace Maternity. Jag beställde två ljuvliga bh:ar – den jag har på mig på bilden och den här ovanför – som kom bara några dagar senare och visade sig sitta perfekt, samtidigt som jag slapp bli ruinerad på kuppen. Jag betalade cirka 500 kronor för både bh:ar och frakt. Nu är jag sugen på den nedersta också. Visst är de fina?


5 comments:

  1. JÄttesnygga! Det här ska jag definitivt skriva upp för ev framtida behov. Gjorde själv flera felköp när det gäller amningsbh:ar och inga av de var speciellt snygga heller dvs ganska fula och satt inte bra/var inte praktiska.

    ReplyDelete
  2. Jättefina! Själv går jag mest utan.. Fick en massa mjälstockning av mina (fula) amnings bh:ar så jag kör à la 70 tal. Men det kanske är värt att köpa sig ett par? Lär ju amma ett tag till i alla fall.
    Hur går det med amningen förresten? Kram Lisa

    ReplyDelete
  3. Milla: Definitivt värt att kolla upp. Jag var väldigt skeptisk mot att beställa bh på nätet men det var ju full returrätt och märkligt nog satt de perfekt!

    Lisa: Ojoj, jag måste ha bh även på natten på grund av ömt, ömt, ömt men i övrigt tror jag att det funkar bra. Idag ska skruttan vägas så då får vi se!

    ReplyDelete
  4. Love Elle MacPherson så nu vill jag prova de andra. jättebra tips! Vet du om de var lika i storlekarna mellan de olika märkena för Elle Mac vet jag ju redan vilken storlek jag har... HotMilk har jag aldrig sett i affär i Stockholm men det kanske finns?

    ReplyDelete
  5. Anonym: De två jag köpte var lika men jag har aldrig provat elles... Vet heller inte var man kan köpa dem i affär men det var väldigt smidigt att beställa, kom på några dagar och full returrätt! Tilläggas kan att jag vanligtvis har ganska svårt att hitta bh som passar och det blir inte lättare med amningsbröst!

    ReplyDelete