Saturday, October 1, 2011

Dubbelfirande


 Jag har inte tyckt att det har varit några som helst problem att avstå från alkohol under min graviditet. Det är klart att det hade varit gott att ta ett glas rött på Sicilien eller en kall öl på en uteservering men det har gott lika bra med färskpressad citronjuice eller en fruktcocktail.

Nu när det däremot börjar närma sig due date för mig tyckte jag dock att det var dags att plocka upp en av alla de bröllopsdagsviner vi fick när vi gifte oss förra året. Först ut blir denna första flaska av tre som skulle drickas på bröllopsdagarna 2011, 2013 och 2015. Även om det bara blir ett glas för min del så ska det blir riktigt kul och gott att fira när Skryllet är ute. Dubbelfirande helt enkelt.

3 comments:

  1. När man väntar på något gott!
    kram

    ReplyDelete
  2. Mysigt med lite dubbelfirande :D. HOppas du har det toppen söta. kramar

    ReplyDelete
  3. Hihi, flaskan känns igen! Hoppas det smakar!

    Kram

    ReplyDelete