Saturday, September 3, 2011

Två gånger trettio

I år är det 81:ornas tur att jubilera och eftersom jag tillhör den skaran gör många av mina vänner också så. I helgen var det därför dags för två av mina allra bästa att firas med pompa och ståt. Igår bjöds det på hemmagjorda hamburgare och Budweiser i trädgården, american style hos Kristina. Temat var Mad Men och alla var tidsenligt uppklädda och fixade som sig bör.

 Min make goes Donald Draper

 Redo för avfärd. Som gravid hade man mest ett stort skynke på sig har jag förstått. Men smink och hår kan man leka med i alla fall.
Ikväll blir det årets första kräftskiva för min del och ett ordentligt firande av Charlie, som även hon fyller tant. Presenterna är inslagna och kräftorna packade!

3 comments:

  1. Så fina ni är och vad roliga med temafester!
    Hoppas du får en fin helg.
    Kram

    ReplyDelete
  2. Ni är ju alldeles förtjusande vackra bägge två! Hoppas att ni hade riktigt trevligt :) Själv firar jag lördag framför tv:n (som vanligt).

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  3. Ellinor: Tack! ja visst är det!

    Jenny: Tack fina!

    ReplyDelete