Tuesday, September 20, 2011

Toalettsaker

Jag behöver hjälp. Nu när vi håller på att renovera köket tänkte vi passa på att länga in ett nytt handfat på vår lilla toalett nu eftersom det nuvarande är så fruktansvärt opraktiskt. på fullt allvar går det inte att tvätta ansiktet utan att skvätta ner hela rummet samt slå huvudet i kranen ett antal gånger. Vi har inget stort badrum utan ett separat duschrum och en separat toalett så det får bara plats en väldigt liten kommod och tvättställ. Därför har vi bestämt oss för följande alternativ från IKEA, dock utan benen.


Men sen måste man ju välja en blandare också och det är här jag blir tvehågsen. Vad tusan passar bäst. Jag har hittat tre alternativ som jag gillar. Vill ni hjälpa mig? Det enda som finns på toaletten förutom handfatet är en vit porslinstoalett med svart sits i bakelit och ett smalt högskåp med vit dörr. Golvet är grått och väggarna vita.



Tre olika stilar, jag vet, men vet ni, det finns tusentals alternativ. Helt galet...

3 comments:

  1. Jag tycker nog den i mitten ändå till det skåpet. Kanske egentligen gillar de andra två mer men till skåpet passar den i mitten bäst, så här spontant. Kan ju vara annorlunda i verkligheten förstås och när man vant ögonen lite...

    ReplyDelete
  2. Jag tänker precis likadant Kristina. Lutar nog åt den!

    ReplyDelete
  3. Samma här, röstar på den i mitten.

    Kram Lisa

    ReplyDelete