Sunday, September 18, 2011

Med kroppen mot jorden


Jag har haft en underbart skön helg. Bara tagit det lugnt, träffat vänner och familj, och min man, när han inte har jobbat med köket förstås. Jag har många halvfärdiga inlägg som jag inte riktigt orkat ta tag i. Jag tänkte dela med mig av några lyckade recept, berätta att jag varit och sett Les Misérables och få till en ordentlig bild på min nya frisyr, men det får vänta tror jag. Nu ska sova och ladda för mina tre sista arbetsdagar. Ja, just det, det blev en kompromiss där. Det känns bra tror jag.

Hur har er helg varit?

1 comment:

  1. Låter som en underbar helg, skönt att bara vara.
    Jag har också haft en fin helg. I lördags sprang jag mitt första klockade lopp, och riktigt bra dessutom. Igår grejade jag mest här hemma och svisch så var även denna helg till ända.
    Kram

    ReplyDelete