Tuesday, September 6, 2011

Magen vecka 36


Jag bjuder på en magbild den här veckan tänkte jag. Idag är det exakt en månad kvar till beräknat datum. Men jag gör mig inga illusioner om att Skryllet kommer att infinna sig på utsatt leveransdatum. Även om jag skulle uppskatta att slippa bli mycket större nu mest med tanke på att jag nästan dagligen får höra hur enormt stor jag är. Senast idag fick jag en kommentar från en manlig kollega att han aldrig hade sett någon så stor som jag. Visst blir man glad?

13 comments:

  1. Jag har aldrig sett någon som är så fin som du!

    Ringhistorier kommer.

    Puss!

    ReplyDelete
  2. Du är så fin och jag längtar efter att få se vem som är därinne :)

    ReplyDelete
  3. Oh, du är så vacker! Det fullkomligt strålar om dig och klänningen är bara så du :)
    Hoppas att du mår bra.
    Kram

    ReplyDelete
  4. Vill ändra det där till att jag har sällan skådat en sådan snygging som är gravid!

    ReplyDelete
  5. Hahahaha men vad är det för människor omkring dig? Du är verkligen inte det. Men oavsett om man skulle tycka det, hur kan man bara få för sig att SÄGA det till personen? Helt otroligt.
    Du är så fin min vän. Puss!

    ReplyDelete
  6. Du är superfin! Jättehärlig bild tycker jag. Vet precis hur det är att höra såna kommentarer... Men snart är liten här!

    Ang pass, vi bilade och då kollar de ej pass. Hade födelsebevis med oss i fall att.

    Kram på dig!

    ReplyDelete
  7. Du är jätte vacker!! nu ringer jag snart...låter som ett hot men det är mer ett löfte, lovar :)

    ReplyDelete
  8. Hehe... du börjar absolut sudda ut min fantasibild om att det är fantastiskt glamoröst och härligt att vara gravid ;) Men jag hoppas att du njuter lite där mellan påhoppen och andras åsikter (jag tror som sagt inte att nån menar nåt illa) och faktiskt stannar upp och tittar dig i spegeln och ser denna fantastiska vackra kvinna(!!) som bär på ett mirakel som jag ser :)

    Och nog måste det finnas saker du vill göra som innebär högläge med fötterna, magen i vädret och händerna möjligvis på en stickning, en god bok eller i en godisskål ;) Vila dig i form till utmaningarna som kommer :)

    Tänker på dig och (utan att veta bättre?) är avis!

    Kram!

    ReplyDelete
  9. Finaste du!!! Kramar mamma

    ReplyDelete
  10. Åh, så fin du är - Härligt med stor gravidmage! Snart är den borta och bebisen här...

    Angående luggen så kan jag berätta att min lugg fick snabbt försvinna i ett spänne när Dani började dra i den - aj! (tyvärr inte så stylish men..)

    ReplyDelete