Saturday, September 10, 2011

Höstfrisyren


Jag skulle ta en bild när jag hade gjort vid mig lite mer men tills dess får ni en sneak peak på hur det ser ut efter en lång arbetsdag. Jag är hur som helst väldigt nöjd med min lugg denna gång, dessutom tror jag att min frisör kapade ungefär två decimeter på längden baktill. Men en ny höstfrisyr känns helrätt och det fina med denna är att jag inte behöver göra något annat än att kamma håret och det passar mig utmärkt, inte minst när man har en bebis på intågande.

För övrigt måste jag göra reklam för min nya duktiga frisör SandraCasealsDjäknegatan i Malmö. Jag blev supernöjd med klippningen som jag inte betalade mer än 199 kronor för eftersom de just nu hade erbjudande för nya kunder. I vanliga fall skulle det ha kostat 275, rena rama rånet det med! Det är mindre än hälften mot vad jag brukar betala, vilket även är en av anledningarna till att jag går och klipper mig så sällan. Nu ska jag definitivt unna mig en klippning lite oftare.

9 comments:

  1. Det är ju underbart att få bli ompysslad! Du är fin!

    ReplyDelete
  2. Oh så fint! Du klär verkligen i lugg. Jag är också sugen på att kapa håret några decimeter framtill nu till hösten...får se om jag vågar igen.
    Kram

    ReplyDelete
  3. Åh så fint! Varför är lugg alltid finare på andra? Du är ursnygg. Smart av dig att följa rådet "klipp håret till en kort, lättskött frisyr" =) Läste en gravidbok som hade några år på nacken när jag väntade Noel där de skrev just detta, med en bild på en kvinna med en kort, lättskött (tantig och ful) frisyr iklädd en stort tygstycke hahahaha.

    ReplyDelete
  4. Du är så fin! Lugg är helrätt.
    Puss

    ReplyDelete
  5. Kristina: Haha, det var det roligaste. Jag hoppas inte att detta känns för mycket tant? Snarare känner jag mig som en femåringar vissa dagar med lugg!

    ReplyDelete
  6. Hej! Vi slank in på din blogg när vi googlade på oss själva (he he), och såg att du tipsar om oss under "Shopping jag gillar". Tack snälla söta du! :-) Vilken otroligt fin blogg du har, både jag och Malin fastnade framför den och tittade på vackra bilder och läste inlägg. :-) Du är ju en riktig Glam Mom, som lyckas med att vara superfräsig under din graviditet! Härligt! Många lycka till med bebben, och många hälsningar från oss! :-)

    ReplyDelete
  7. V och M: Kul att ni hittade hit och tack för de fina orden! Jag tipsar gärna om så fina saker som de ni säljer!

    ReplyDelete