Monday, September 26, 2011

Bröllopsyra

Nästa sommar kommer vi att vara bjudna till inte mindre än tre bröllop och jag är överlycklig. Det finns inget jag tycker så mycket om som att gå på bröllop. Jag älskar känslan av att allt är kärlek och glädje och att dansa i eufori en hel natt med de man tycker allra bäst om. Jag hittade återigen underbar inspiration på Green Wedding Shoes och tänkte på de planerande brudarna i fråga. Kan detta vara något?

Jag är hemskt svag för tyll som ni vet


Hur fina är inte de här två?

Sara, här tänker jag på dig. Rakt av!

med denna vackra bukett

2 comments:

  1. Oj oj vad fin! Jag har tänkt rosa, och såklart tyll! Ska genast in i bröllopsboken!

    ReplyDelete
  2. Åååå, va härligt!
    Jag vill göra det igen.

    Du är fantastiskt duktig Emelie. Hoppas du mår bra.

    Kram Linn

    ReplyDelete