Friday, September 23, 2011

Award x 2

Tusen tack till Maison Grey och Fröken Isaksson som gett mig varsin fin award. Självklart får ni den tillbaka båda två!


Fem frågor ska besvaras och fem nya bloggare ska utnämnas.

1. Varför började du blogga?

Erik bloggade och jag tyckte att det verkade roligt. Från början visste jag inte riktigt vad et skulle bli för slags blogg och det vet jag väl egentligen fortfarande inte. Därav en salig blandning av allt som händer i mitt liv. Frågan är, har ni läsare några önskemål på vad jag borde blogga mer om? Jag bloggar visserligen mest för mon egen skull och sen är det bara kul att det är någon som vill läsa men jag lyssnar ju gärna på önskemål om några sådana finns?

2. Vilka bloggar följer du?

Alla som finns i listan till höger under "Vad skriver mina favoritbloggare om" Men tyvärr är det inte alla som går att lägga till där så fler hittar ni under "Inspiration för mig".

3. Vilka favoritfärger har du?

Alla tror jag, men grönt, turkos, rosa, gult och orange när det kommer  till inredning och mer svart, rött och grönt när det gäller kläder.

4. Vilka favoritfilmer har du?

Big Fish, Amélie från Montmartre och Totoro är några filmer jag aldrig tröttnar på.

5. Vilket land drömmer du om att besöka?

Så många! Mongoliet, Brasilien, Japan, Uganda, Sydafrika, Ungern, Irland, Island och Kanada. För att nämna några...

Jag skickar vidare awarden till följande fem som varit med länge, länge:

Den här
Den här
Den här
Den här
och den här

och nu måste ni klicka in på allihop för att ta reda på vilka de är!

4 comments:

  1. Tusen tack kära du! Nu har jag fått denna award två gång så kanske är det hög tid att jag sätter mig ner och tar tag i den...i morgon ;)
    Hoppas du får en fin helg!

    Kram

    ReplyDelete