Sunday, August 7, 2011

lOve filM

Jag provade i samband med ett gratiserbjudande Love Film i en månad. Under den tiden valde jag att få hem fyra filmer. Man kan välja betydligt fler men det var vad jag bedömde att jag skulle hinna titta på och det stämde också. Jag blev faktiskt förvånad över hur smidigt det var. Man väljer filmer på hemsidan, får hem dem i brevlådan efter några dagar, tittar i lugn och ro och lägger dem sedan på lådan i sina returkuvert.

Trots detta kommer jag inte att fortsätta prenumerera. Jag tycker att det är svårt att veta i förväg vilka filmer jag känner för att se och utbudet är inte så lättöverskådligt. Jag känner inte att jag kommer att lägga tid på att välja ut filmer och sedan faktiskt titta på dem. Mest handlar det nog om att jag inte vill ha några löpande månadskostnader för något som jag inte är säker på att jag utnyttjar. Då är det lättare att streama, hyra och köpa film. Men det är en bra idé och kanske återkommer jag som kund senare.


2 comments:

  1. Bra att kunna få prova på i alla fall.

    Märkligt...på bloglovin kommer det feeds/inlägg från "dig" men som är från en helt annan blogg...?

    Hoppas du har en härlig söndag.

    Kram

    ReplyDelete
  2. Konstigt... Undrar vad det beror på. Jag kan inget se... Vad är det för blogg?

    ReplyDelete