Friday, August 12, 2011

Drömschemat

Som lärare ser man alltid fram emot terminsstarten och sitt nya schema, speciellt så här i slutet av sommaren börjar det klia i kroppen efter att sätta igång igen. Idag fick jag så mitt schema inför höstterminen. Jag tycker att det ser väldigt luftigt ut, eller vad säger ni? Frihet under ansvar när den är som bäst. Kan ju ha något att göra med att jag bara ska arbeta i en månad innan jag går på föräldraledighet och därför inte är värd att bemödas arbetet med ett schema. Jag ska istället vara en välbehövlig resurs för de som behöver extra hjälp med läsning och skrivande. Det blir kul det med.

4 comments:

  1. Hihi, ja det såg inte alls dumt ut. Då kanske du får möjlighet att ta det lite lugnt och försiktigt, för snart är det minsann dags, så himla fint !

    ReplyDelete
  2. Ser bra ut!

    Det har hänt flera gånger att det kommer upp på min blogg ett inlägg och sedan finns det inte hos dig. Du kanske ta r bort det igen. Nu står det på min blogg att du gjort ett inlägg om sängen och det finns inte.
    Konstigt.
    kram

    ReplyDelete
  3. Tänk om en annan hade haft ett liknande schema då man gick i skolan. Iofs älskade jag skolan och har alltid sett till att fylla ut schemat till max ;)

    Kram

    ReplyDelete
  4. Ser underbart ut ;). Hoppas du mår toppen söta. kramar

    ReplyDelete