Thursday, July 14, 2011

Men pariserhjulet är ju relativt rafflande

 Tradition i vår familj är att varje sommar besöka Liseberg. De två senaste besöken har dock varit lite mindre fördelaktiga för mig. Senast låg jag utslagen med feber i bilen och detta året tog jag det ytterst varsamt med karusellåkningen av förklarliga skäl. Det blev en blöt tripp med Kållerado, Farfars bilar med de två yngsta systerdöttrarna och ett snurr i pariserhjulet. Men det var mysigt i alla fall. Nästa år är det  dock jag som står först i kön till Atmosfear, Balder och Flume ride. Lita på det.

5 comments:

  1. Vad mysigt med Liseberg. Var evigheter sen jag var där :(. kram kram

    ReplyDelete
  2. Och Kanonen!!! Du kan ju inte vara sämre än syrran!
    kram

    ReplyDelete
  3. Åh, längesen man var på nöjesfält känner jag nu! Nåja, det får väl bli snart tror jag minsann!
    Kram

    ReplyDelete
  4. Linda: Väl värt ett besök, då och då alltså.

    Jess: Självklart även kanonen!

    iLLi: Ja det är något speciellt eller hur!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete