Saturday, July 30, 2011

fast maken gillar inte kitchiga bambibyxor

Jag har knappt köpt någonting till bebisen som komma skall, inte så mycket för att jag varit duktigt återhållsam som att jag har en mycket snäll storasyster som fick bebis för ganska exakt ett år sedan och nu fullständigt överröser mig med bebisprylar och kläder. Det enda vi har köpt själva är en vagn (till halva priset) och en spjälsäng för 200 kronor på loppis.

Därför hade jag inte fullt lika dåligt samvete när jag kom hem med detta efter ett besök på David design där det var 50% rea. Erik sa att han tyckte allt var okej. Utom rådjursbyxorna. 

Tjuvkik på spjälsängen som ska målas




7 comments:

  1. Hälsa Erik att rådjursbyxorna var bäst =)
    Han får gå ut och handla lite själv! Hihi.

    ReplyDelete
  2. Vilken underbar spjälsäng ni har hittat. Det var verkligen ett kap. Kram

    ReplyDelete
  3. Det klart man måste få handla lite! Nyfiken, vad valde ni för vagn?

    Kram!

    ReplyDelete
  4. Kristina: Det ska jag göra, haha!

    Sandra: Visst är den fin? Och billig, bara 200 kronor:

    Lisa: Det blev en Brio Sing, haha, riktigt svennebannan-val ;) Sen funderar jag på en sådan skötväska som du har, men den är ju nästan dyrare än vagnen...Vi får se!

    ReplyDelete
  5. Åh vilka ursöta saker :D. Hoppas du har det toppen sötis, och säg till om du vill shoppa lite Me&I ;). Kramkram ♥

    ReplyDelete
  6. Linda: Det ska jag absolut göra!

    ReplyDelete
  7. Rådjursbyxorna på finast. Hälsa Erik att det kommer en pyjamas med rådjur sen också. hihi!
    Fin fin säng!!!

    ReplyDelete