Monday, June 6, 2011

Två svenskar till!


Idag har två vänners små mirakel fått se dagens ljus. Äntligen kan man få en reel anledning att fira nationaldagen. Grattis ni nyblivna föräldrar till en liten pojke respektive en liten flicka! Jag är så ofantligt glad. Och stum av förundran. Helt otroligt.

Imorse glömde jag mobilen hemma och förbannade mig själv. Det blir säkert idag tänkte jag om bästa vännen. Det blev det, men messet trillade inte in förrän jag var hemma igen. Skönt. Det är ju så tråkigt att veta sist!

4 comments:

  1. Vilka underbara nyheter! Två på en och samma dag dessutom!
    Hoppas att ni haft en fin nationaldag.
    Stor kram

    ReplyDelete
  2. Det är något speciellt med att nya människor kommer till världen. Så vackert.

    ReplyDelete
  3. Riktig babyboom i din omgivning nu alltså. :) Härligt!

    Oh du, fy tusan vad tråkigt med Paris, skönt att du har en så fin make som pysslar om och tröstar.

    Je t'embrasse

    ReplyDelete
  4. Åh roligt och underbart!

    Hälsa puss och kram till alla mammor, pappor, och de blivande förstås!

    ReplyDelete