Sunday, May 22, 2011

Tosselilla





Igår firade vi dubbel födelsedag genom att roa oss på Tosselilla. Jag tror att vi var det enda sällskapet där om åtta personer utan barn men tusan vad kul vi hade.

Kvällen slutade hos oss där vi åt en fantastisk smörgåstårta från Limhamns Fiskrökeri följt av cheescake och marängchokladtårta med färska bär. Jag hade tänkt att ta bilder på maten men kände mig så tramsig som alltid ska fota maten innan vi äter så jag lät bli. Nu ångrar jag mig lite för oj vad gott det såg ut. Note to self: fortsätt ta bilder på maten.

Mannen sammanfattade dagen med att det förmodligen var den bästa födelsedagen någonsin. Ett ganska gott betyg tycker jag.

5 comments:

  1. Huvudsaken är ju att födelsedagsbarnen hade det bäst!
    kram

    ReplyDelete
  2. Jag känner igen känslan, så väl...men man ångrar sig som sagt ofta när maten är uppäten. Den där marrängtårtan skulle jag gärna sett och fått receptet på ;)

    ReplyDelete
  3. Vilken dag! Låter som en barndomsdröm som går i uppfyllelse *haha*
    Även om du missade att fota maten, kan du kanske dela med dig av recepten? Det är främst efterrätten jag blev nyfiken på :)
    Kram

    ReplyDelete
  4. Åh, det ser jätteroligt ut och vilken härlig födelsedag ni verkar ha haft. Kram

    ReplyDelete