Friday, April 22, 2011

I ♥ Prag

Japp, jag är definitivt Pragfrälst även jag. Först och främst, tusen tack Ellinor, Petra och alla andra som kommit med massor av fina tips. Jag ska ge mitt eget lilla bidrag till reseguiden, kanske uppdatera lite och så, men först, några bilder av våren, den underbara solgröna, magnoliadoftande Pragvåren.

 Den obligatoriska vykortsbilden
 På väg till Kafkamuseum på andra sidan Karlsbron

 Magnolia i full blom
 Påfåglar som gick och mös i solen
 Utsikt från slottet

3 comments:

  1. Jag vill verkligen dit! Kram och vi ses sen med cup ands och annat!

    ReplyDelete
  2. Ser underbart ut! Det är verkligen svårt att inte falla för stadens charm. Ser fram emot dina tips. Troligen blir det en resa längre fram i höst!
    Kram

    ReplyDelete
  3. Det ser så härligt ut. Förstår att ni har haft det helt underbart. Kram från Sandra

    ReplyDelete