Wednesday, April 6, 2011

Huvudjägarna


Flera i min närhet har slukat Jo Nesbø i flera år och vad jag har förstått, även tyckt om honom mycket. Som ni vet är jag fortfarande novis på deckarområdet så denna var min första Nesbø. Eftersom vårvädret har gjort att jag återupptagit mina nästan timmeslånga cykelturer till och från jobbet har jag fått investera i lite nya ljudböcker. Jag har precis lyssnat klart på Huvudjägarna som var en minst sagt spännande och oförutsägbar sådan. Mina cykelturer försvann i ett nafs och jag är helt inställd på att fortsätta med denne norrmans bedrifter. Har ni läst honom? Har ni tips på vilka böcker jag ska ge mig på?

4 comments:

  1. Aha. Vad kul. Förväntade mig att du inte skulle gilla den. Inte för att jag läst den. Jag har ju ratat den redan på omslaget men kanske att jag också ger den/han en chans nu :)

    ReplyDelete
  2. Gillar ocksa honom! Läste precis Pansarhjärta och innan dess Snömannen. Finns tydligen 8 böcker om Harry Hole och jag har bara läst de tva sista. Men de är helt fristaende. Hade inga problem att komma in i Snömannen.

    Kram pa dig!

    ReplyDelete
  3. Har läst alla, Både jag och G tycker de är bra. Du kan låna på söndag. Dock ej ljudböcker.
    Kram mamma

    ReplyDelete
  4. Hej vännen,

    Du behöver inte ursäkta dig för att du inte har koll pa barnvagnar heller! ;) Det hade inte jag heller för 3 manader sen.

    Bilden som du sag är sittdelen som man använder fran typ 5 manader tror jag (har lite dalig koll själv som du ser...). Här finns bild pa bade ligg och sittdel:

    http://site.pishposhbaby.com/mutsy2.jpg

    Stor kram!

    ReplyDelete