Wednesday, April 20, 2011

Dagens fångst

Vi fortsätter att trycka i oss god mat och framförallt goda sötsaker i
tid och otid. Dessa skapelser kalasades det på tidigare i den heta
solen och nu på kvällen har vi njutit vegetariskt på Radost FX, som
jag definitivt ska ägna lite mer plats här på bloggen när vi kommer
hem. I övrigt har dagen bjudit på shopping, eller åtminstone
fantastisk spaning på årtiondet som försvann i form av gallerior som
verkligen andas Östeuropa. Jag önskar jag hade fotat mer.

5 comments:

  1. Det där såg inte dumt ut, inte alls.
    Radost är också en upplevelse i sig. Visst var det häftigt och visst var maten kanon!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Mmmm ser så himla gott ut. Jag vill också åka på weekendresa och äta glass i solen!
    Kram

    ReplyDelete
  3. Mmmm, typisk mammamat!!!!
    Kramar från en avundsjuk mamma

    ReplyDelete
  4. Ellinor: Ja verkligen, tack för tipset!!

    Sandra: De var fantastiska!

    Kristina: Åh jag unnar dig verkligen det!

    Mamma: ja det är verkligen en mammaefterrätt!

    ReplyDelete