Saturday, March 5, 2011

Utmaning från Maison Grey som jag hade glömt bort

Detta var ettusen och en dag sedan men som sagt, jag letar igenom bloggen efter opublicerade inlägg och här var ett. Jag fick dock ändra min svar en smula.

4 tvprogram som jag ser:


True blood

Dexter

How I met your mother

Glee

4 saker jag gjort idag:

Ätit gazpacho, risotto med pilgrimsmusslor och key lime pie hos fantastisk väninna

Gjort planer för helgen

Börjat blogga igen (förhoppningsvis)

Fått en ljuvlig ansiktsbehandling

4 saker som jag längtar efter:

Att resa till varmare breddgrader

Gräset under barfotafötter

Fräknar och bruna ben

Plocka jordgubbar

(någon som ser ett mönster)

4 saker på önskelistan:

En Kitchen Aid i turkost eller gult

Att jag och min familj och mina får vara friska

Yki Nummis Skyflyer

En renare miljö

4 saker som jag avskyr:

Cancer

Väntan

Spindlar

Skvaller

Jag skickar vidare utmaningen till dom här 4:

Alla som vill! :)

1 comment: