Thursday, March 31, 2011

Snacks up my day

När man sitter och formulerar prov och sliter sitt hår är det väldigt fint att ha två supergoda och relativt nyttiga små chokladbollar med sig i en liten fin grön påse. Det är fina Charlie som måste trolla fram alternativa sötsaker på grund av sina mångtaliga matöverkänsligheter. Dessa var riktigt lyckade. Ungefär som vanliga chokladbollar men istället för havregryn hade hon malt mandel, sockret var utbytt mot rörsocker och inte särskilt mycket sådant. Jag har blivit lovad ett recept och då ska jag dela med mig även till er!

1 comment:

  1. Fram tills för någon vecka sedan, var det år och dagar sedan jag åt chokladbollar. Men så, från ingenstans, kom ett extremt sug över mig och jag gjorde en sats av dessa ungdomens studiesötsaker som jag sedan gick och smååt på under flera dagar!

    Kram

    ReplyDelete