Thursday, March 10, 2011

Det där med namn är väl inte så viktigt

Jag hade nästan glömt att jag hade tänkt att blogga om det här. Det var ganska längesedan nu som vi var bjudna på bröllop till makens tränare och dennes blivande fru. Jag hade bara träffat tränaren ett par gånger och aldrig hans fru och tyckte att det var kul bara att bli inbjuden. Men på något vis, om det hade varit mitt bröllop tror jag ändå att jag hade bemödat mig med att ta reda på allas namn...


Fina namnskyltar i alla fall

6 comments:

  1. hahahahahahahaahahaahahaahahaaaahaaaahah

    ReplyDelete
  2. :) Ja herregud, nog hade jag bett min man ringa din man för att ta reda pa det!

    Men men, det blev väl bra i alla fall tillslut.

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  3. Hahahahahahaha!
    Jo, det skulle ju få en att känna sig lite mer välkommen! :)

    ReplyDelete
  4. Oj.... Så himlans svårt kan det väl ändå inte vara att ta reda på de respektives namn. Eller...?

    ReplyDelete
  5. Hmm, ja. Vad säger man. Kan inte riktigt skratta åt det så där bara... lite ledsamt kan det också vara. Det beror nog helt på vilka människor det var och vilket sätt de har annars. Med rätt personer kanske det hade kunnat vara värt att dra på smilbanden. Hoppas ni hade det trevlig ändå...

    ReplyDelete
  6. Lisa: Ja, jag hade gjort samma sak men det blev faktiskt ett kul inlägg i alla fall :)

    Jess och Annika: Ja, herregud, men faktum var att jag kände mig ganska väl mottagen i alla fall eftersom värdparet var så otroligt varma och kärleksfulla människor. Det kändes faktiskt som att det på riktigt inte var så viktigt med namn som det kanske är för andra.

    Miss Agda: Nej man kan ju verkligen tycka det...

    ReplyDelete