Sunday, February 6, 2011

Sälen!


Vi trodde inte att vi skulle komma iväg på någon skidresa det här året med tanke på att förra året innehöll både en hel del resor och ett stort bröllop. Men så var vi på middag hos systern och hennes familj och svågern kom på den eminenta idén att jag och mannen skulle följa med honom och systerdöttrarna till Sälen en helg under sportlovet (ja jag har ju faktiskt sportlov). Vi kunde naturligtvis inte motstå förslaget så om ett par veckor åker vi upp till Sälen för att tillbringa fyra dagar i backen och bo tre nätter på Högfjällshotellet. Finns det något bättre än skidor?

7 comments:

  1. Underbart! Oh vad jag längtar bort!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Åhh ja vad härligt!! Jag älskar Sälen - helt underbart är det. Vi var där vecka 3. Och i sommar bär det förresten av till Cannes. Vi gillar samma vi!

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  3. Åh vad härligt ! Vi ska åka till Tällberg till helgen. Skida på längden, vila och äta gott.
    Och i maj åker vi till södra Frankrike. Vi gör fina val båda två eller hur ? ;)

    ReplyDelete
  4. Lite sugen blir jag allt på att följa med! kram

    ReplyDelete
  5. Men så härligt! Skidor är underbart. Hoppas att ni får fina skiddagar. Kram Sandra

    ReplyDelete
  6. Hihi...ja om du känner mig så vet du också att jag kan komma på måååååånga saker som är härligare än skidor och snö;) men jag förstår ändå din längtan.

    Den däringa flätan som du tyckte var så fin....den är ju superlätt att bara rafsa ihop, det fixar du enkelt:)

    Sen har jag minsann förstått att fröken ska uppåt dessa trakter inom kort....hallåååååå.....hur kunde du glömma att nämna det? hihi...

    Hoppas du får en bra dag nu sötaste du!

    ReplyDelete