Thursday, December 16, 2010

Vinnarna i tävlingen!

Fasen vad duktiga ni var på att gissa mina kläder. Jag antar att ni känner mig rätt väl i alla fall. Jag kan ju säga att om det hade gällt en gissning på den här veckan istället för en specifik dag så hade ni alla fått rätt. Här kommer i alla fall det rätta svaret:
Dubbla strumpbyxor
Långa lila ullstrumpor utanpå
Långärmad långklänning
Långt linne under det
En stickad lång kofta med skärp i midjan
Min nya vinterjacka (of course)
Yllemössa och tjock stickad lång rosa halsduk
Svarta fuskskinnhandskar
Svarta motorcykelboots

Och för er som gick ännu längre, japp, rött läppstift och en stor rejäl skolväska i fuskskinn
Voilà

Och vinnare är med flest antal rätt är...trumvirvel...ja vet ni vad här är faktiskt två klockrena alternativ och då har jag ändå tagit Erik till hjälp som jury, så det får helt enkelt bli två vinnare. Grattis till Lisa och Mia! Här följer deras bidrag:

Lisa said:
Hm, jag hade tänkt gissa pa klänning, typ stickad med polokrage. Ocksa dubbla tjocka strumpbyxor pa det och stövlar utan klack. Säkert en langarmad t-shirt under. Din nya vinterjacka, storhalsduk, mössa och vantar!

Mia said...
Okej, Here goes. Klänning. För det är så du. Varma men ack så söta kalasbyxor, kanske ytterligare knästrumpor för att värma? Med stövlar. Söt mössa med rosett. Läppstift för du är en parisienne. Din nya vinterjacka. En av dina många handväskor.

Ni kan väl maila mig era adresser tjejer så att ni kan få era välförtjänta små priser!

6 comments:

  1. Typiskt att jag inte skrev mer detaljer!!! :D

    ReplyDelete
  2. Jess: Ja jag ska erkänna att jag föll lite för detaljerna nu när alla faktiskt var så nära! :)

    ReplyDelete
  3. Nej men oj vad roligt!!! Mailar dig sa klart.

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  4. Wohoo, jag vann, jag vann!! Tänk att vi ändå känner varandra så pass. Att vi har koll på de där små detaljerna liksom, de som gör en person den personen. Hmm ibland undrar jag om vi känner varandra bättre, ser de där detaljerna bättre just för att vår vänskap är ansiktslös.

    Jag mailar!

    ReplyDelete
  5. Fan, missade tävlingen! Får bli bättre på att kolla in här lite oftare!

    ReplyDelete