Thursday, December 23, 2010

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Tanken på att jag är frisk
Att ligga nedbäddad i en soffa
Min familj
En chokladbit
Nya kläder
Romantiska filmer med lyckliga slut
Att hjälpa djur
God mat
Värme
En fantastisk utsikt
Snö
Min man
Midsommarnattsdopp
En bra bok
En lyckad lektion
Sommarregn
En söndagsutlykt med bästa vännerna
En inplanerad resa
Ett glas vin
Era kommentarer 
Att skratta
Att minnas något kul
Varm choklad med Minttu i skidbacken
Att sjunga
En glad nyhet
När det snöar på julaftonsmorgon


3 comments:

  1. Så länge den här listan är längre än "vad som gör mig upprörd" har livet bra balans, inte sant? :) God jul i värmen!

    ReplyDelete
  2. Jess: :)

    Jenny: ja, längre är den men inte lika utförlig. Men det kanske är för att bra saker sällan behöver argumenteras för.

    ReplyDelete