Tuesday, December 21, 2010

Dag 20 - Den här månaden...

njuter jag av världens finaste lägenhet.
ska jag få se Bali för första gången i mitt liv
har jag ätit pepparkakor nästan varje dag och druckit alldeles för mycket glögg
vann min make SM i shootfigthing
har jag bloggat nästan varenda dag
snöar det. Massor.
såg jag talgoxe, blåmes, nötskrika, stenknäck, gulsparv och pilfink äta frön utanför fönstret
bakade jag massor av julgodis
har jag varit på en julkonsert, glöggfest, julfest och julbord
skrev jag kontrakt för en termin till på min skola
är första gången jag inte firar jul i Sverige

Julkonsert med min fina vän

Hur har er månad sett ut?

3 comments:

  1. Åh, jag önskar jag haft mer tid att kommentera på sistone. Vilken härlig månad du haft och som väntar! Bali kommer bli finfint oavsett väder. Det är ju ni =)

    Trots att jag trodde att December skulle bli ljusår bättre än november så har det varit en tuff månad, om än med många ljusglimtar. I veckan har saker och ting fallit på plats och när jag i morgon går på julledighet så gör jag det med lättat hjärta.

    Hoppas din tisdag är en vacker dag.
    Kram

    ReplyDelete
  2. Bra månad. Intensiv månad. Säkert därför jag sover jättemycket nu när jag fått jullov men ändå vill lägga mig tidigt om kvällarna. Sova är A och O för mig. Funkar inte som människa annars.

    Tack snälla för paketet! Luktar helt ljuvligt hemma hos mig nu tack vare dig.

    Kram

    ReplyDelete
  3. Sandra: det är som det är med de där kommentarerna. Vi vet att vi finns i alla fall. Hopps julen varit den vila du behövt.

    Mia: samma här, utan sömn och mat är jag inte människa!

    Kramar

    ReplyDelete