Sunday, December 12, 2010

Dag 12 - I min handväska

För det första har jag inte en handväska utan minst fem och jag byter efter humör, kläder och väder. Det är sällan samma saker som återfinns i de olika väskorna men det som följer med runt är plånboken, telefonen, nycklarna och minst tre läppstift, läppglans eller lypsyl. Allt annat är liksom lite tillfälligt, plåster, huvudvärkstabletter, pennor, näsdukar, hörlurar till iPhonen, spegel, nagelfil...ja ni hör ju, det börjar bli riktigt intressant nu. Jag förstår om ni hade velat läsa en mycket längre lista men tyvärr vänner, nu måste jag sova.

Jag och favorithandväskan i Paris

3 comments:

  1. Jag ÄLSKAR det faktum att du alltid har minst tre läppstift med dig:) Paris-känsla så det skriiiiiker om det:)

    Tänk att dina ord alltid går rakt in i mitt hjärta! Tack!

    Tyvärr hoppar jag utmaningen....alldleles för mycket i den här hjärnan och i livet just nu....f´låt!

    Puss på dig fina!

    ReplyDelete
  2. Jag har hur många väskor som helst men är en riktig periodare. Använder en i några månader och sen tröttnar jag och tar en annan.

    Sådan är jag.

    ReplyDelete
  3. Tack Maja, haha, ja det kanske är lite Pariskänsla över de där färgade läpparna. Helt okej att hoppa, du kan ta åt dig ändå!

    Mia: Ja, det där med handväskanvändande är visst mer individuellt än man tror.

    ReplyDelete